I wish...

Plantilla de sesión
slin
Norway
Voces, Guitarra & Teclados:
slin 477 jams
no hay instrumentos adicionales disponibles hasta ahora, sé el primero en
Pulgares:
+ 20
Compartido:
9 sept 2025
Escuchado:
241
Descargas:
4
Remixes:
0
It's Blues Tuesday so here's one with me on vocals, midi key and a fantastic guitar player. Hope you like it. Nils;)
Tu
Its good for the soul to hear you singing da blues my friend <3<3<3 +1
9 de septiembre de 2025, 19:36
slin
slin thanks for that Tu.;)<3 +1
Stef
You always got the Blues Nils! Super! :) +1
9 de septiembre de 2025, 19:50
slin
slin thanks for that Stef.;) +1
davidaustin
Amazing song Nils<3 +1
9 de septiembre de 2025, 19:51
slin
slin thanks for that David.;) +1
frankyguitar
Always an exceptional pleasure to listen to your singing, Nils!! Great blues my friend !! :W <3 :W +1
9 de septiembre de 2025, 20:20
slin
slin thanks for that franky.;) +1
Mikebanez
great Nils:) +1
10 de septiembre de 2025, 18:46
slin
slin thanks for that Mike.;) +1
Offfocus
Very cool - minimalistic authentic.. love it, Nils! +1
10 de septiembre de 2025, 18:46
slin
slin thanks for that Patrik.;) +0
Bothen
Love it Nils!! +1
10 de septiembre de 2025, 18:45
slin
slin thanks for that Ron.;) +0
ivax
:W:W Fantastic Nils,amigo <3<3 +1
10 de septiembre de 2025, 18:45
slin
slin thanks for that Xavi.;) +1
abuitremorem
in a great blues, composition and song. Nice to hear, Nils:W<3 +1
10 de septiembre de 2025, 18:45
slin
slin thanks for that Rene.;) +0
BarbiLU
sounds cool 😎☺️ +1
10 de septiembre de 2025, 18:44
slin
slin thanks for that Barbi.;) +1